• O co gramy?

    Idea Plebiscytu

  • Kapituła

    Skład

  • Finałowa Gala

  • Zachwyty

    Zamierzamy bezinteresownie pokazywać to, co nas zachwyca, inspiruje i co lubimy; promować będziemy osoby, produkty, inicjatywy.

  • Kobieca solidarność

    Na przekór stereotypom będziemy dopieszczać kobiece inicjatywy, pisząc o kobiecych pomysłach przedsięwzięciach czy kobiecych firmach - aby się wzajemnie wspierać.

Nasi partnerzy
Nasz Facebook

Idea plebiscytu

Dlaczego Plebiscyt i czy na pewno tylko dla kobiet?

Trzy edycje Plebiscytu Gospodarczego „Kobiece Twarze Women’s Faces” już za nami. Kolejna w 2017 roku z finałową galą 11 grudnia w Zamku Książ.

Uważamy, że wciąż jest nas - kobiet za mało w biznesie, w samorządach, w polityce, za mało nas na piedestałach, za mało nas z laurami. Naszym zdaniem nic nie pomogą parytety i rozporządzenia, ponieważ nic nie jest tak skuteczne jak dobry przykład. Trzeba pokazywać i promować te z nas, które wspięły się na wyżyny kariery, które są w pierwszym szeregu spółek, fundacji, samorządów, te które mają wybitne osiągnięcia. Pokazywać, aby zarażać dobrym przykładem, aby dawać świadectwo, że się da, że to możliwe mając dwójkę czy trójkę dzieci i udany związek. Musimy się promować, wspierać, solidaryzować, aby pokazać mężczyznom, że wiele z nas ma ogromne sukcesy, ale także po to, aby zaszczepić wiarę i nadzieję na sukces tym kobietom, które są na początku drogi swoich biznesów. Trzeba mówić głośno i drukowanymi literami, że wiele z nas jest taka samo dobrych jak mężczyźni. Nie chodzi o rywalizację. Kochamy mężczyzn i podziwiamy ich. Jak oni nas. Ale kobiet jest wciąż za mało tam, gdzie podejmowane są najważniejsze decyzje i gdzie rozdawane są laury sukcesu. W zarządach firm, w sejmie, na stanowiskach dyrektorskich, w urzędach…

 

Proponujemy plebiscyt gospodarczy, który uhonoruje i pokaże najaktywniejsze z nas. Ale także pokażemy firmy, w których równouprawnienie kobiet i mężczyzn jest codziennością, gdzie kobiety są angażowane do najtrudniejszych przedsięwzięć i zarabiają adekwatnie do swych kwalifikacji, a nie mniej niż mężczyźni, a możliwości awansu dla obu płci są takie same. Zaprezentują się także firmy proponujące specyficzne produkty i usługi dedykowane kobietom. Przedsięwzięcie wsparły już autorytety i osobowości ze świata wielkiego biznesu, polityki i mediów, co ważne – kobiety i mężczyźni.

Kontakt z nami
Nasza misja
Patroni Medialni

 

 

 

kobieco.pl